תצוגת תפריט נכונה בבתי קפה ומסעדות

בתי קפה רבים מציגים את המנות הנבחרות בתפריט שלהם לא רק באמצעות התפריט עצמו, אלא משתמשות בעזרים רבים שונים. במאמר זה נסקור את האביזרים השונים וניתן רעיונות כיצד להבליט מנות מסוימות מהתפריט ולשווק אותם ליושבי בית הקפה בצורה טובה יותר.  לפני הכל, חשוב להסביר למה כדאי לשווק מנות מסוימות בצורה יוצאת דופן.

התפריט של המסעדה או בית הקפה הוא משהו שלא משתנה באופן קבוע כל שבוע או כל יומיים, לקוחות קבועים בדרך כלל כבר לא צריכים את התפריט כדי לעלעל בו ולמצוא את מה שהם רוצים לאכול או לשתות. הצגה של מנות מיוחדות מהתפריט, קינוחים חדשים, מנות עונתיות וכדומה באמצעות מעמדי פרספקס על השולחן, שימוש בלוח הודעות או לוח גירים ועוד אמצעים נוספים יעילה כדי להבליט מנות מסוימות ולגרום ללקוחות חדשים וגם ללקוחות ישנים להכיר מנות שאולי היו קיימות, אבל לא בטוח שזכרו אותן.

לעשות חשק לעוד

בתי קפה רבים נותנים דוגמה ומשתמשים באמצעים שונים שמונחים על השולחנות ומציגים מנות נבחרות ומיוחדות. מעמדי פרספקס הם אמצעי טוב. הם מאפשרים להחליף את התמונה המונחת בתוכם ולעדכן את הלקוחות כל הזמן במנות החדשות והמיוחדות של המסעדה.

מעמדי פרספקס הם גם קלים לניקוי והעובדה שאפשר להחליף את הכיתוב בהם כל הזמן יוצרת בעצם קשר ישיר עם הלקוחות. התמונות שמונחות בתוך המעמדים עושות חשק – הם יכולות לגרום ללקוח להזמין קינוח חדש שמפורסם בהם, הן מעדכנות על מבצעים מיוחדים ובאופן כללי משמשות לעדכון הלקוח בצורה ישירה.

דרך נוספת לעדכן את הלקוחות שמגיעים למסעדה על דברים שונים שקורים בה היא על ידי לוח מודעות או לוח גירים, פריט שנמצא היום בהרבה מאד בתי קפה ומסעדות.

לא רק מסעדות ובתי קפה עושים שימוש באותם מעמדי פרספקס, גם בחנויות, באתרים בהם יש קהל גדול שצריך להתעדכן במה שקורה ובמקומות רבים נוספים משתמשים במעמדים אלו שמוכיחים את עצמם כעמידים ויעילים לאורך זמן.

קשר עם הלקוח – על כל שולחן

מעמדי פרספקס, לוחות עדכון, תפריטים מעוצבים, כל אלו יכולים לעזור לכם לייעל את הקשר שלכם עם הלקוח. לקוח שמגיע לבית הקפה ומתלבט באיזו מנה לבחור יוכל להציץ במנות היום שמפורסמות על גבי מעמדי הפרספקס ולקבל חשק להזמין דווקא את המנה הזו. תמונה מגרה של קינוח בסוף הארוחה, שמונחת על השולחן כל הזמן ומביטה על הלקוח, תגרום ללקוח להביט בה בחזרה.

השתמשו במעמדי פרספקס, בלוחות מודעות, בתפריטים בעלי עיצוב מושך ובכל אמצעי אחר לסחוף את הלקוחות אחרי המנות המיוחדות במסעדה, אחרי מבצעים אטרקטיביים וכל דבר אחר שמתחשק לכם לשווק. ההצלחה תהיה שלכם.

פורסם בקטגוריה בלוג פרספקס, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.