קופסאות פלסטיק לממתקים – כולנו היינו פעם ילדים

אין מה לעשות, יש דברים שהם בבחינת עובדות חותכות. כך למשל היא העובדה שבכל הנוגע לממתקים, בד"כ גם לילד יש say. נכון שההחלטה הסופית היא של ההורה, ובכל זאת, גם אם במהלך השנה אנו מקפידים על תזונה בריאה ונכונה, הרי שמכורח הנסיבות, האילוצים והחיים, ישנם מועדים שבהם אנו נותנים עדיפות גם לרצון הילד. כך הם חגים וימי הולדת שבהם אנו נוטים להיות קצת יותר מרוככים בגישתנו בכל הנוגע למוצרי מתיקה. כשמגיע הזמן לערוך שולחן יום הולדת, או לחשוב על צ'ופר קטן שנרצה לחלק כהפתעה בקבלת שבת בגן או ביום הולדת כיתתי, זה יהיה הזמן לרכוש מוצרי מתיקה. מוצרי מתיקה שככל הנראה נראים לא פחות טוב (ויש מי שיטען שאפילו יותר) מטעמם. בשלב זה, הילד שלנו לפתע יהיה יותר ממוכן להצטרף לנסיעה ולסייע לנו בבחירת הממתקים.


לפעמים, אין המדובר בהכרח ברכישה גדולה לטובת אירוע. רוב הרכישות תהיינה קטנות וסמליות מקרב העוברים והשבים, החולפים על פני הפיצוצייה, המכולת, הדוכן או החנות שלנו בקניון או במרכז המסחרי. ורכישות קטנות שכאלה, מתרחשות לעתים קרובות מאוד במהלך היום כאשר סבא/סבתא, המטפלת או הבייביסיטר, חבר לכיתה או אמא, מאפשרים לילד לבחור הפתעה אחת.

ולראות את הפרצוף שלו כשאנו עומדים מול שורות של קופסאות שקופות מבעדן ניתן לראות את הממתקים השונים, היא חוויה בפני עצמה. בדרך כלל זה כרוך בסיבוב מסביב לדוכן או מעבר על פני כל הקופסאות. שכן, שיקול הדעת הועבר כעת לילד, וכעת עליו מתוך המבחר הרב והגדול לבחור הפתעה אחת.

ואכן, השפע, המגוון, הצבעים, הריחות של השוקולד, כל אלה גם יחד עושים את העבודה היטב. הם נותנים מושג לצרכן שלנו לגבי ההיצע בצורה מיטבית. הכל שקוף ופרוס לפניו ולנוחיותו. מה שהופך את חווית הרכישה לנעימה ומהנה, יעילה ומהירה.

ומה חשוב לא פחות, אם לא יותר, מהמוצרים עצמם? הטריות שלהם. שכן, לא משנה כמה יפים ואטרקטיביים ואפילו טעימים יהיו כל השוקולדים, סוכריות הגומי והג'לי יהיו, הרי שאם הם לא יהיו טריים – מהר מאוד, הלקוחות שלנו יגלו זאת, ופשוט לא ירכשו מאיתנו בכלל או בשנית.

בזכות הקופסאות השקופות, הטריות של המוצרים אינה מוטלת בספק, שכן זוהי התכלית הראשונית של קופסאות למוצרי מתיקה. המדובר בקופסאות איכותיות, עמידות ואטומות שעומדות במשימה ואכן שומרות על טריות המוצרים לאורך זמן.

אשר לקופסאות עצמן, הרי שהן מגיעות במספר גדלים ומידות, לרבות האפשרות לייצר קופסאות על פי מידה, ובמספר צורות גימור (עגולה, מרובעת), עם חזית אליפטית או משופעת, עם או בלי ידית אחיזה. אפשר לרכוש יחידות בודדות ונפרדות או מתקן שלם שאתם שותפים לתכנונו ועיצובו בהתאם לחלל העסקי בו הוא צפוי לעמוד ולצרכים שלכם.

יש דברים שלא משתנים, וממתקים על פי רוב, ממשיכים לאכול בראש ובראשונה בעיניים. אז למה שלא נמשיך בכך ונקל על הצרכן הפוטנציאלי שלנו לעשות זאת? קופסאות פרספקס למוצרי מתיקה יותר ממתאימות למשימה.

קופסאות פלסטיק לממתקים כולנו היינו פעם ילדים  הינו מאמר פרי עטו של צוות אקריליק

פורסם בקטגוריה בלוג אחד קטן בנושא פרספקס, בלוג פרספקס, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 + 5 =